۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

کروبی: سازشی در کار نیست


به گزارش سایت سحام نیوز، مهدی کروبی در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل گفته است، از جانب ما نشانه ای از آمادگی برای سازش وجود ندارد. از جانب طرف مقابل هم چنین آمادگی ای وجود ندارد. اصلا نه در معترضین و نه در حکومت خبری برای سازش نیست.

کروبی در پاسخ به این سئوال که آیا شما در تظاهرات 22 بهمن شرکت خواهید کرد؟ گفت، من جایی به این دریای بزرگ انسانی خواهم پیوست و از قبل هم محل خاصی را اعلام می کنم.

کروبی در پاسخ به خبرنگار اشپیگل که پرسید، شما هواداران خود را به اعتراض دعوت می کنید؟ گفت، ما مردم را فرا می خوانیم تا در تظاهرات 22 بهمن شرکت کنند. اما ما تعیین تکلیف نمی کنیم که تظاهرکنندگان در کدام راه پا بگذارند، به کجا بروند و چه بکنند.

خبرنگار اشپیگل پرسید: آیا جنبش اعتراضی از رهبران خود فاصله گرفته است؟

کروبی در پاسخ گفت، این اعتراضات در حقیقت جنبش مردمی است و اقشار مختلفی در آن هستند و مستقل عمل می کنند.

کروبی در باره اعدام دو تن از بازداشت شدگان نیز گفت، هدف از این اعدام ها ایجاد رعب و وحشت است. اما با این کارشان زخم ها را عمیق تر می کنند.

خبرنگار اشپیگل در باره خشونت در اعتراضات پرسید. کروبی در پاسخ گفت، من اساسا هرگونه خشونتی را محکوم می کنم. اما اگر نیروی انتظامی به مردم حمله کند البته کار به تخطی می انجامد. البته این طرف مقابل است که کار را به اینجا رسانده که اینها (مردم) از خودشان دفاع می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر