۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

دیپلمات پیشین رژیم در ژاپن: نظام در آستانه فروپاشی است


فراخوان دیپلمات پیشین ایرانی برای پیوستن کارمندان وزارت خارجه به جنبش آزادیخواهی:

ابوالفضل اسلامی دیپلمات پیشین رژیم جمهوری اسلامی در ژاپن، در آستانه سالگرد 22 بهمن از کارمندان وزارت امور خارجه و دیگر کارمندان دولت خواست که به خدمت برای رژیم ضد مردمی و رو به سرنگونی جمهوری اسلامی پایان داده و به جنبش آزادیخواهی مردم بپیوندند .
این دیپلمات پیشین که در ژاپن بسر می برد روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار آزاد گفت که سرنگونی رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی برای همه آشکار است و به همین دلیل از کارمندان دولت می خواهد که با مردم همگام شده و همانند او به خدمت برای این رژیم ضد مردمی پایان بدهند .
اسلامی در این گفت و گو به دیپلمات ها و کارمندان دولت توصیه کرد که پیش از اینکه این رژیم توخالی بدست مردم سرنگون شود، خود آنها از این رژیم جدا شده و افتخار میهن پرستی را برای خود جاودان کنند .
اسلامی افزود که او پیشتر در درون نظام جمهوری اسلامی بوده و با اطمینان می داند که بسیاری از کارمندان وزارت امور خارجه در دل خود مخالف رژیم فاسد و ضد مردمی جمهوری اسلامی هستند .
به گفته اسلامی که 25 سال سابقه خدمت در وزارت امور خارجه را داشته و کارشناس این وزارتخانه بوده، تنها بخشی از و فرصت طلبان و گروهی عراقی تبار در وزارت خارجه سرسپرده رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی به رهبری خامنه ای هستند که آمار آنها کاملا بسیار کم است و در اقلیت می باشند.
اسلامی گفت که او به جدا شدن از نظام جمهوری اسلامی که بر ضد منافع ایران و مردم کار می کند افتخار می کند و با وجود تهدیدهایی که وجود دارد، به هیچ عنوان از کاری که کرده پشیمان نیست .
به گفته این دیپلمات پیشین در ژاپن، رژیم ضد مردمی جمهوری اسلامی عملا از درون فلج شده و با ایستاده گی مردم به آسانی سرنگون خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر