۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

محکومیت محمد جعفر بهداد ((مدیرعامل پیشین خبرگزاری دولتی/ایرنا)) به 4 ماه حبس تعزیری


محمد جعفر بهداد، مدیرعامل پیشین خبرگزاری دولت(ایرنا) در دادگاه کارکنان دولت، به 4 ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندان، اندیشه و بیان: دادگاه مدیرعامل پیشین خبرگزاری دولت (ایرنا) در دادگاه کارکنان دولت تشکیل شد.

به گزارش فردا، رسیدگی به این پرونده بلافاصله اغاز و بلافاصله ختم دادرسی اعلام و قاضی پرونده در غیاب محمد جعفر بهداد در دادگاه حکم را غیابی صادر و او را به 4 ماه حبس تعزیری محکوم کرده است.

بهداد درخواست تجدید نظر در رای صادره را اعلام کرده و پرونده برای رسیدگی مجدد باید به دادگاه تجدید نظر ارسال شود.

محمدجعفر بهداد در يادداشتی با عنوان « آنهايی که جوانان ما را به کشتن دادند» علی لاريجانی را متهم کرده بود که در حوادث پس انتخابات نقش داشته است.

او در این مقاله بدون اینکه نامی از لاریجانی بیاورد بیان کرده است که:" کسانی که بعد از ظهر روز رای گيری در تماس تلفنی با مير حسين موسوی پيروزی وی در انتخابات را تبريک گفته و توقع توهم آميز او را تشديد و اراده اش را برای تحريک افراد به شورش و اغتشاشگری تقويت کردند."

لازم به یادآوری است که محمدجعفر بهداد از نيروهای طرفدار دولت محمود احمدی نژاد بوده است و خبرنگار پارلمانی مؤسسه کيهان و همکار صفارهرندی، وزير سابق ارشاد و فرهنگ اسلامی، بود. وی در دولت نهم به عنوان مدیرعامل خبرگزاری ایرنا منصوب شد و در سیزده دي ماه طی حکمی از سوی اسفنديار رحيم مشايی رييس دفتر محمود احمدی نژاد به عنوان معاونت سياسی دفتر رييسجمهور منصوب شد.

منبع خبر : هرانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر