۱۳۸۸ دی ۲۷, یکشنبه

آقای سردار! منتظر زلزله 9 ریشتری 22 بهمن باش


ایسنا: فرمانده انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه تمام افرادي كه در اغتشاشات روز عاشورا شركت كردند، از سوي پليس دستگير خواهند شد، از انتشار تصاوير يك سري ديگر از افرادي كه در اين اغتشاشات شركت كرده بودند در آينده‌اي نزديك خبر داد.

سردار رجب‌زاده در رابطه با اقدامات انجام شده جهت شناسايي و دستگيري افرادي كه در اغتشاشات روز «عاشورا» شركت كرده‌اند، اظهار كرد: اقدامات خوبي براي شناسايي اين افراد انجام شده است و در اين راستا تمام كساني كه در روز عاشورا اقدام به تخريب و يا اعمال ساختارشكنانه كرده و تعرضي نسبت به پليس داشتند، مورد شناسايي قرار گرفته‌اند.

وي ادامه داد: شك نداشته باشيد تا نفر آخر اين افراد كه در اين تجمعات شركت كردند، دستگير مي‌شوند كه در اين رابطه سري بعدي از تصاوير افرادي كه در اين اغتشاشات شركت كرده‌اند به زودي منتشر مي‌شود.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ تصريح كرد: اقدامات افرادي كه در تجمعات و اغتشاشات به اموال عمومي صدمه زده‌ و درگيري ايجاد كردند، قابل بخشش نيست و توان پليس بيش از اين‌هاست كه فكر مي‌كنند، به طوري كه نيروي انتظامي به راحتي مي‌تواند اين تجمعات را با سرعت و توان جمع كند. ‌از اين پس اين افراد ضرب شصت پليس را خواهند چشيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر