۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

مرگ دو تن از مدیران ایرنا در یک حادثه


ایرنا: روساي دفاتر خبرگزاري جمهوري اسلامي( ايرنا) در استان اردبيل و شهرستان آستارا در اثر سانحه رانندگي جان خود را از دست دادند.

آقايان "کريم نيرومند" و"آرمان سيف اللهي"که براي نشست دو روزه روساي مراکز و نمايندگي هاي ايرنا در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان به سر مي بردند، در مسير بازگشت از ماموريت ،به علت وقوع حادثه رانندگي در گذشتند.

دراين سانحه "قاسم شريعتي"رييس دفتر ايرنا در استان گيلان نيز به شدت مصدوم شده و تحت درمان است.

حاج کريم نيرومند بنيانگذار دفترخبرگزاري جمهوري اسلامي در اردبيل بيش از 25 سال دراين سازمان به مديريت و کار خبري مشغول بود و دراين مدت رياست مراکز تبريز و اردبيل و دفاتر انزلي و آستارا را برعهده داشت و در شرف اعزام به ماموريت خارج از کشور بود.از آن مرحوم چهار فرزند به يادگار مانده است.

آرمان سيف اللهي نيز مسئول دفتر ايرنا در شهرستان آستارا متولد 1346 داراي يک فرزند دختر و حدود 20 سال سابقه فعاليت در سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي داشت.وي سه سال نيز به عنوان مسئول دفتر ايرنا در مسکو خدمت کرد.

در اين حادثه رانندگي که ميان دو خودروي پژو 405 به سرنشيني مديران ايرنا و يک خودروي پرايد رخ داد يک سرنشين خودروي پرايد نيز جان خود را از دست داد و سه سرنشين ديگر براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر