۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

سال 2010، سال جنبش بیشماران مبارک باد!


سال 2009 میلادی با همه بدیها و خوبیهایش به پایان رسید. آغاز سال 2010 را به همه‌ی همراهان و آزادیخواهان و تلاشگران عرصه دموکراسی و عدالت اجتماعی تبریک می گوییم و برای آنان موفقیت آرزو می کنیم.

سال 2010 را در حالی آغاز می کنیم که جنبش اجتماعی مردم ایران پرقدرت و سربلند در میانه میدان بر خواسته های خود پای می فشارد و استبداد مذهبی حاکم را درمانده کرده است. حال دیگر می توان با قاطعیت سال 2009 را سال درخشش جنبش بیشماران نامید.

در این روزهای سرد زمستانی، دختران و پسران آزادیخواه و حق طلب آنچنان زمین را زیر پای مستبدان حاکم داغ کرده اند که آنها همچون دانه های اسپند به بالا و پایین می پرند و نمی دانند ره به کجا ببرند. شتاب باور نکردنی جنبش در تقابل با گماشتگان ولی فقیه و ناکار کردن دستگاه های توطیه و موج سازی آن، همراه با ابتکار عمل جوانان حاضر در میدان کار را به جایی رسانده است که این روزها چشمهای بسیاری در دورترین نقاط جهان به آنان دوخته شده و جویای احوال شان هستند.

بی چون و چرا سال 2010 سالی خواهد بود که جنبش مردم ایران در تارک خبرهای جهانی خواهد درخشید و همچنان جامعه جهانی را در برابر اراده خود به تحسین وا خواهد داشت. اگر تا همین چند وقت گذشته بسیاری چشم بر واقعیت داخل ایران می بستند و به دلایلی مشخص اوضاع را آنگونه جلوه می دادند که منافع آنها را تامین کند اما شکستن سد تبلیغات دروغ و سانسور توسط جوانان ایرانی و ارسال اخبار جنبش خود به اقصا نقاط جهان با استفاده درست از تکنولوژی روز، نظر اکثریت مردم را به نفع آنان تغییر داده و گاه بسیاری را مبهوت خود کرده است. این همه میسر نبود مگر با ابتکار و خلاقیت حداکثری جوانان و دانش اندوخته های آزادیخواهی که به همگان ثابت کردند در زیر پوست دروغ و دغل رژیم ولایت فقیه و حامیان تزویرگر آن، اوضاع به شکل دیگری در جریان است.

حال این مردم حاضر در میدان هستند و جامعه جهانی و افکار عمومی آن که باید با خود تعیین تکلیف کنند: یا از این مردم آزادیخواه و صلح طلب، مردمانی ضد ولایت فقیه و بمب اتمی آن، مردمی خواهان آرامش در منطقه و همزیستی با همسایگان خود و ارتباطی انسانی با دنیای امروز پشتیبانی کنند یا باز همچون گذشته منافع اقتصادی و سیاسی خود را بر حقوق انسانی مردم ترجیح داده و چشم بر واقعیتهای روی داده ببندند. بی شک جنبش مردم ایران در سال 2010 بسیاری را وادار به موضعگیری مشخص و صریح خواهد کرد و در این میان مشت بسیاری از دغلکاران را باز خواهد کرد.

بیش از همه چشمگیر این است که این جنبش را سر باز ایستادن نیست و مردم ایران می روند تا در سالهای آغازین هزاره جدید، درس بزرگی به مردم جهان در آزادیخواهی و حق طلبی و ظلم ستیزی بدهند.

آینده از آن جوانان، زنان و مردانی است که قدرت سرکوب را به هیچ می گیرند و با هشیاری و شجاعت برای رسیدن به آزادی همه موانع را با قدرت پشت سرمی گذارند.

در سال 2010 برای مردم جهان صلح و دوستی و برای جنبش بیشماران پیروزی آرزو داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر