۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

کروبی و خاتمی به نشست شکرانه اتحاد دعوت نشوند


خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان این عقیده که نشست شکرانه اتحاد که سال گذشته با دعوت از برخی افراد و چهره های سیاسی در مجلس برگزار شد، نارضایتی مقامات ارشد نظام را به دنبال داشت، گفت: تعدادی از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس هشدار دادند اشتباه سال گذشته تکرار نشود.

فاطمه آلیا در خصوص برگزاری نشست شکرانه اتحاد که روز سه شنبه در مجلس برگزار می شود بیان داشت: در نشست امسال قرار است فقط روسای قوا شرکت کنند.

نماینده تهران با اشاره به نشست سال گذشته مجلس که با حضور نمایندگان ادوار مجلس از جمله چهره هایی چون سید محمد خاتمی و مهدی کروبی برگزار شد ، گفت: سال گذشته چون سی امین سال انقلاب اسلامی بود ، توجیه داشت که نشست گسترده تر باشد اما متاسفانه کسانی به مجلس دعوت شدند که مقامات ارشد نظام از حضور آنان در مجلس اظهار نارضایتی کردند.

عضو کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به اعتراضات صورت گرفته به نشست سال گذشته شکرانه اتحاد خاطرنشان کرد: هفته گذشته که هیئت رئیسه مجلس در حال برنامه ریزی نشست شکرانه اتحاد بود، تعدادی از نمایندگان با اشاره به اعتراضات صورت گرفته به نشست سال قبل به هیئت رئیسه مجلس هشدار دادند که تجربه سال گذشته تکرار نشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر